Radiální brzdová pumpa kovaná ACCOSSATO 16x18 s pevnou páčkou
Kód: PK028/S/N PK028/L/N PK028/S/G PK028/L/G PK028/S/O PK028/L/O PK028/S/R PK028/L/R PK028/S/K PK028/L/K PK028/S/V PK028/L/V PK028/S/S PK028/L/S Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Accossato používá pro konstrukci svých pump výhradně špičkové materiály a technologie. Pístky a těsnění pump jsou vyráběna z materiálů vyvinutých a používaných ve Formuli 1, tělesa pump a ovládací páčky jsou zhotovena kováním z hliníkové slitiny nejvyšší kvality a následně opracována na precizních CNC obráběcích centrech a jejich povrch je finálně upraven anodickou oxidací - tvrdým eloxem. Z hlediska hmotnosti ACCOSSATO předčí konkurenční výrobky hodnotou 275 gr. oproti 330 gr. srovnatelného typu pumpy.
Hlavní rozdíl a výhoda radiální pumpy oproti klasické je citlivost při brzdění:
Radiální brzdová pumpa – pístek se pohybuje ve směru brzdové páčky. Tímto docílíte plynulejšího a citlivějšího brzdění.
Axiální brzdová pumpa - pístek se pohybuje kolmo na páčku. Brzdění bývá prudké nebo naopak slabé.
Frézovaná brzdová pumpa - kvalitní materiál, skvělé brzdící vlastnosti
16 x 16: „Měkčí“ pumpa.
S menší silou vyvinutou na páčku nastupuje požadovaný brzdný účinek po vykonání delší dráhy páčky (tzn. později). Lze jej velice přesně dávkovat.
Doporučuje se pro silniční použití a všude tam, kde je třeba redukovat agresivní brzdný účinek.
16 x 18: „Tvrdá“ pumpa.Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici.
PRS: Nastavitelná
Je verzí univerzální pumpy, kde je nastavitelný tzv. „pivot point“ od 15 - 17 (pomocí excentrického čepu v těle pumpy a excentrické vložky v páčce). Je vynikající pro použití na silnici i na závodní trati.
Pro ostatní průměry pístků (10 - 14 – 15 – 17– 19) platí výše zmíněné obdobně. Jen s rozdílem použití pro:
10 motocross (enduro), minibike, pitbike
14 skútr
15 motard
16 lehké biky s jedním kotoučem
17 dva kotouče, ale brzdiče BREMBO M50 (např. DUCATI Panigale 1199, APRILIA RSV4) s pístky menšími než 32 mm
19 všechny ostatní dvoukotoučové aplikace
Barva páčky: Pokud se chcete opravdu odlišit, zvolte některou z barevných variant páčky (barevný elox).
Délka páčky je na vašich preferencích – zvolit můžete dlouhou na tři prsty nebo krátkou páčku na dva prsty.
RST typ páčky: otvor umístěný na konci páčky umožňuje průchodu vzduchu. Tím se značně redukuje "třepání" páčky při rychlejší jízdě způsobené proudem vzduchu.
Návod k instalaci naleznete ZDE.
Tlakový spínač není součástí balení a lze ho zakoupit ZDE.
Doporučujeme používat pouze brzdovou kapalinu DOT4, kterou naleznete také v naší nabídce ZDE.
Excelentní poměr CENA vs. VÝKON je jednou z nejvyšších předností pump a ostatních produktů ACCOSSATO.
Pokud přesto v nabídce nenaleznete zboží, které by odpovídalo Vašemu motocyklu, nebo si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat. My už konkrétní druh převodu dohledáme a zadáme dodavateli.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Radiální brzdové pumpy |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců |
Druh zboží: | Brzdové a spojkové pumpy |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.