Radiální brzdová pumpa ACCOSSATO 17x19 s pevnou páčkou

Kód: CY076/N/S/NRST CY076/N/L/RST CY076/N/L/NRST Zvolte variantu
6 185 Kč / ks 5 111,57 Kč bez DPH
Běžně 15-25 pracovních dnů Běžně 15-25 pracovních dnů Běžně 15-25 pracovních dnů Zvolte variantu
Barva páčky
Délka páčky
Provedení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

Accossato používá pro konstrukci svých pump výhradně špičkové materiály a technologie.
Pístky a těsnění pump jsou vyráběna z materiálů vyvinutých a používaných ve Formuli 1, tělesa pump a ovládací páčky jsou zhotovena kováním z hliníkové slitiny nejvyšší kvality a následně opracována na precizních CNC obráběcích centrech a jejich povrch je finálně upraven anodickou oxidací - tvrdým eloxem. Z hlediska hmotnosti ACCOSSATO předčí konkurenční výrobky hodnotou 275 gr. oproti 330 gr. srovnatelného typu pumpy

Hlavní rozdíl a výhoda radiální pumpy oproti klasické je citlivost při brzdění.

  • Radiální brzdová pumpa – pístek se pohybuje ve směru brzdové páčky. Tímto docílíte plynulejšího a citlivějšího brzdění.
  • Axiální brzdová pumpa - pístek se pohybuje kolmo na páčku. Brzdění bývá prudké nebo naopak slabé.
  • Frézovaná brzdová pumpa - kvalitní materiál, skvělé brzdící vlastnosti

    17 x 18:  „Měkčí“ pumpa.
    S menší silou vyvinutou na páčku nastupuje požadovaný brzdný účinek po vykonání delší dráhy páčky (tzn. později). Lze jej velice přesně dávkovat.
    Doporučuje se pro silniční použití a všude tam, kde je třeba redukovat agresivní brzdný účinek.

    17 x 19:  Středně „tvrdá“ pumpa.
    Je středně sportovní verze brzdových pump Accossato. Doporučuje se pro použití jak na závodní trati, tak i na silnici. Středně „tvrdá“ pumpa. 

    17 x 20
    : „Tvrdá“ pumpa.Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici.

    PRS
    : Nastavitelná
    Je verzí univerzální pumpy, kde je nastavitelný tzv. „pivot point“ od 17-19 (pomocí excentrického čepu v těle pumpy a excentrické vložky v páčce). Je vynikající pro použití na silnici i na závodní trati.

    Pro ostatní průměry pístků (10 - 14 – 15 – 16 – 19) platí výše zmíněné obdobně.
    Jen s rozdílem použití pro: 10 motocross (enduro), minibike, pitbike
    14 skútr
    15 motard
    16 lehké biky s jedním kotoučem
    17 dva kotouče, ale brzdiče BREMBO M50 (např. DUCATI Panigale 1199, APRILIA RSV4) s pístky menšími než 32 mm
    19 všechny ostatní dvoukotoučové aplikace

RST_1

  • RST typ páčky: otvor umístěný na konci páčky umožňuje průchodu vzduchu. Tím se značně redukuje "třepání" páčky při rychlejší jízdě způsobené proudem vzduchu.

     
  • Návod k instalaci naleznete ZDE. 
  • Doporučujeme používat pouze brzdovou kapalinu DOT4, kterou naleznete také v naší nabídce ZDE.
  • Excelentní poměr CENA vs. VÝKON je jednou z nejvyšších předností pump a ostatních produktů ACCOSSATO.
    Pokud přesto v nabídce nenaleznete zboží, které by odpovídalo Vašemu motocyklu, nebo si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat. My už konkrétní druh převodu dohledáme a zadáme dodavateli.

Doplňkové parametry

Kategorie: Radiální brzdové pumpy
Záruka: 24 měsíců
Druh zboží: Brzdové a spojkové pumpy

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: